Vítáme vás na oficiálním webu obce Honbice v Pardubickém kraji

Turista

Turistické rozcestí Hamry

Typ

Turistické rozcestí se nachází na jihovýchodním okraji obce. Prochází tudy modře a zeleně značená turistická cesta. Modrá vede jedním směrem přes Lány a Lhoty do Herálce, opačně pak přes obec do…

Turistické rozcestí Hedvíkov

Typ

Rozcestí se nachází na břehu Zlatého potoka v Hedvíkovském údolí. Křižují se zde dvě turisticky značené trasy: červená JV směrem - Nad Peklem, sv. Jan, Kubíkovy duby, Klokočov, Horní Bradlo červená…

Turistické rozcestí Horní Bradlo

Typ

Turistické rozcestí leží u základní školy a autobusové zastávky v Horním Bradle. Začínají zde značky červená do Modletína, Klokočova, Hoješína, Hedvíkova a na Lichnici, modrá na Přemilov, Ústupky,…

Turistické rozcestí Kameničky

Typ

Rozcestí v centru obce Kameničky na křižovatce silnic. Kříží se zde červená a zelená značka a je výchozím bodem pro krátkou žlutou odbočku na nedaleký Vojtěchův kopec. Je možné se občerstvit v…

Turistické rozcestí Karlštejn

Typ

Rozcestí leží přímo u zámečku Karlštejn (viz https://www.turistika.cz/mista/karlstejn--1 ). Přichází sem červená značka z Krouny, Kameniček a Svratky a modrá značka z Čachnova. Obě značky pokračují…

Turistické rozcestí Lány

Typ

Rozcestí v lese nedaleko samoty Lány. Samotu tvoří Hájovna a několik rekreačních chat. V okolí se nachází luční nivy s bohatou květěnou.

Turistické rozcestí Lhoty

Typ

Rozcestí se nachází ve vísce Lhoty (část Vortové) na modré značce. Nedaleko je zajímavá Studánka - haltýř.

turistické rozcestí Míšek

Typ

Rozcestí zelené značky na křížení lesních cest se silnicí Svratouch - Krouna.

Turistické rozcestí Mladiny

Typ

Rozcestí CR059 se nachází na modré a žluté turistické značce, kousek od malebné lokality Na Pilce. Modrá značka vede podle řeky Chrudimky z Horního Bradla (4,5km) dále kolem vodní nádrže Seč přes…

Turistické rozcestí Na Hranicích

Typ

Rozcestí leží na křižovatce lesních cest. Prochází tudy tato trasa: modrá S směrem - Vápenný Podol, Nerozhovice, Kostelec u Heřmanova Městce, Heřmanův Městec (po polomech v minulých letech byla…