Vítáme vás na oficiálním webu obce Honbice v Pardubickém kraji

Turista

Turistické rozcestí Chrudim, nádraží

Typ

Turistické rozcestí v Chrudimi leží před nádražní budovou v těsné blízkosti autobusových stání. Z rozcestí vycházejí tři značené trasy: červená SZ směrem - Sobětuchy, Pohled, Cítkov, Vápenný Podol,…

Turistické rozcestí Dědová

Typ

Turistické rozcestí se nachází na jihozápadním okraji obce. Prochází tudy červeně a žlutě značená turistická cesta. Červená značka vede jedním směrem přes obec, dále na Krounu, Otradov a do České…

Turistické rozcestí Dubinec

Typ

Rozcestí leží v lese nad Rabštejnskou Lhotou. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená S směrem - Sobětuchy, Chrudim červená J směrem - rozcestí nad Čejkovicemi, Pohled, Cítkov, Vápenný Podol,…

turistické rozcestí Filipov

Typ

Rozcestí se nachází na konci obce Filipov na křižovatce místních silnic. Naproti přes křižovatku jsou dva mohutné stromy a kříž.

turistické rozcestí Filipovský pramen Chrudimky

Typ

Rozcesti přímo u pramene Chrudimky. Zelená značka která tudy prochází odtud ve směru na Kameničky začíná zároveň jako Naučná stezka "Vlastivědná stezka Krajem Chrudimky". Na stezce jsou umístěné…

Turistické rozcestí Hamry

Typ

Turistické rozcestí se nachází na jihovýchodním okraji obce. Prochází tudy modře a zeleně značená turistická cesta. Modrá vede jedním směrem přes Lány a Lhoty do Herálce, opačně pak přes obec do…

Turistické rozcestí Hedvíkov

Typ

Rozcestí se nachází na břehu Zlatého potoka v Hedvíkovském údolí. Křižují se zde dvě turisticky značené trasy: červená JV směrem - Nad Peklem, sv. Jan, Kubíkovy duby, Klokočov, Horní Bradlo červená…

Turistické rozcestí Horní Bradlo

Typ

Turistické rozcestí leží u základní školy a autobusové zastávky v Horním Bradle. Začínají zde značky červená do Modletína, Klokočova, Hoješína, Hedvíkova a na Lichnici, modrá na Přemilov, Ústupky,…

Turistické rozcestí Kameničky

Typ

Rozcestí v centru obce Kameničky na křižovatce silnic. Kříží se zde červená a zelená značka a je výchozím bodem pro krátkou žlutou odbočku na nedaleký Vojtěchův kopec. Je možné se občerstvit v…

Turistické rozcestí Karlštejn

Typ

Rozcestí leží přímo u zámečku Karlštejn (viz https://www.turistika.cz/mista/karlstejn--1 ). Přichází sem červená značka z Krouny, Kameniček a Svratky a modrá značka z Čachnova. Obě značky pokračují…